Zespół Placówek Oświatowych
W Wielgiem
ul. Szkolna 5
87-603 Wielgie
tel./fax 54 289 71 16
email: zpowiel@poczta.fm
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dyrektor ZPO w Wielgiem, ul. Szkolna 5, 87-603 Wielgie przyjmuje oferty na
Dostawę mięsa, drobiu i wędlin na 2023 rok do stołówki szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Wielgiem ul. Szkolna 5, 87-603 Wielgie
I. Termin realizacji zamówienia: 01.01.2023 r. - 31.12.2023 r.
II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, drobiu i wędlin do stołówki szkolnej mieszczącej się w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Wielgiem, ul. Szkolna 5, 87-603 Wielgie w okresie od 01.01.2023 do 31.12.2023
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz asortymentowo-cenowy(załącznik nr 2).
3. Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach między 7:00 a 8:00 rano, na podstawie zamówień telefonicznych składanych z 1- dniowym wyprzedzeniem. Dostarczane mięso i wędliny muszą być świeże, nie mrożone, wyprodukowane i dostarczone zgodnie z wymogami SANEPIDU i systemu HACCAP. Każdy dostarczony asortyment musi być opatrzony datą przydatności do spożycia. Wykonawca musi posiadać wszelkie przewidziane prawem dokumenty weterynaryjne na pochodzenie i ubój zwierząt, które zostały wykorzystane
do przygotowania asortymentu dostawy i udostępnić je na żądanie Zamawiającego lub służb
do tego uprawnionych.
W przypadku 2 nieterminowych dostaw z winy Wykonawcy lub dwukrotnego dostarczenia przez Wykonawcę towaru złej jakości, Zamawiający rozwiąże umowę dostawy ze skutkiem natychmiastowym z winy wykonawcy, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Przedmiot zamówienia przedstawiony w ofercie winien być zgodny z Polskimi Normami.
4. Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem do stołówki odbywać się będzie na koszt Dostawcy.
5. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. 2020 poz. 2021). oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
6. Dostawa mięsa i wędlin wg asortymentu wyszczególnionego w Formularzu Ofertowym, jaka zostanie faktycznie zakupiona, będzie zależała od potrzeb Zamawiającego, które mogą wynikać ze zmiany ilości żywionych osób lub różnorodności jadłospisu, czego nie można było przewidzieć w chwili przygotowania oferty.
7. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu zakupienia mniejszych ilości niż podane
w Formularzu Ofertowym.
8. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych ani częściowych.
III. Składanie ofert:
Oferty należy składać w sekretariacie Zespołu Placówek Oświatowych w Wielgiem pok. nr102, przesłać pocztą lub na adres email: zpowiel@poczta.fm w terminie od 13 grudnia 2022 r. do 19 grudnia 2022 r., do godz. 10.00, wraz z zał. nr 1,2,3.
W przypadku przesłania dokumentacji drogą pocztową decyduje data stempla pocztowego.
IV. Informacja w zakresie realizacji zamówienia:
Szczegółowych informacji w zakresie realizacji zamówienia udziela dyrektor szkoły: p.Anna Błaszczyk-Kwaśniewska , od poniedziałku do piątku, w godzinach: od 8.00 do 14.00, tel. 54 289 71 16 wew. 33 lub p.Daria Głowińska, od poniedziałku do piątku, tel. 54 289 71 16 wew. 39 w godzinach: od 8.00 do 14.00.
V. Opis sposobu obliczania ceny:
1.Oferowaną cenę należy podać w PLN. Przez cenę należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (tekst jednolity Dz. U. 2019 poz. 178.).
2.Wykonawca winien wycenić każdą pozycję w kalkulacji formularza ofertowego.
W przypadku braku wyceny jakiegokolwiek produktu objętego przedmiotem zamówienia oferta nie będzie brana pod uwagę przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
3. Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Wykonawca zobowiązany jest podać cenę brutto dla całości zamówienia (zadania).
Cena winna być skalkulowana: cena netto + należny podatek VAT = cena brutto.
Uwaga! Przez czas trwania umowy o zamówienie publiczne na dostawę artykułów
żywnościowych dla szkolnej stołówki obowiązywać będą ceny jednostkowe za poszczególne
pozycje towarów określone w ofercie.
VI. Wybór oferty
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród ważnych ofert złożonych do ZPO w Wielgiem.
VII. Formalności, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym ogłoszeniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
2.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru.
b) Ogłoszenie zawierające informacje Zamawiający umieści na stronie internetowej http://zpowiel.biposwiata.ploraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
c) Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający podpisze umowę, której wzór stanowi załącznik nr 23.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
VIII. Umowa
1. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy według ogólnych warunków przedstawionych w niniejszym ogłoszeniu i zgodnie z treścią oferty.
2 . Umowa zostanie zawarta na okres: od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
3. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do przedmiotu zamówienia.
4. Rozliczanie w walutach obcych (innych niż PLN) jest niedopuszczalne.
5. Dopuszczalne są również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, w przypadku zamówień na usługi lub dostawy, albo 15%, w przypadku zamówień na roboty budowlane, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy(art.455 ust.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych)
6. Ilość dostaw może ulegać zmianom w trakcie realizacji umowy. Ostateczna ilość
poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie
obowiązywania umowy (np. zmniejszenie lub zwiększenie ilości uczniów korzystających ze
stołówki).
Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn.
Załączniki:
1/Formularz ofertowy
2/ Formularz asortymentowo-cenowy
3/ Umowa - wzór
…………………………………………………
/podpis dyrektora ZPO w Wielgie/
Załącznik 1
FORMULARZ OFERTY CENOWEJ
Zamówienie |
„Dostawa mięsa, drobiu i wędlin 2023rok” |
Zamawiający |
Zespół Placówek Oświatowych Wielgie ul. Szkolna 5, 87-603 Wielgie woj. Kujawsko-Pomorskie tel. (54) 289 71 16/22 faks: (54) 289 71 16/22
|
Nazwa, siedziba oferenta |
|
Nr tel., faksu |
|
Osoba uprawniona do kontaktów z zamawiającym, nr tel. |
|
Kwota brutto (liczbowo):………………………………………………………………. (słownie)…………………………………………………………………………………………………………………………………………………. w tym netto (liczbowo):…………………………………………………… (słownie):…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
w tym podatek VAT(liczbowo):………………………………………….. (słownie):…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
|
…………………………………………… ………………………………………
Data i miejsce Podpis osoby uprawnionej
Załącznik 2
Formularz asortymentowo-cenowy
Dostawa mięsa i wędlin do Zespołu Placówek Oświatowych w Wielgiem w 2023 roku
Oferuję realizację zamówienia zgodnie z opisem zawartym w zapytaniu ofertowym na następujące produkty w poniższych cenach:
Lp. |
Artykuł |
J.m. |
Ilość szacun-kowa towaru |
Cena jedn. netto |
Podatek Vat |
Cena jedn. brutto |
Wartość brutto 3 x 6 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
boczek surowy, bez skóry o małej zawartości tłuszczu, świeży |
1kg |
300 |
|
|
|
|
boczek wędzony o małej zawartości tłuszczu, świeży |
1kg |
171 |
|
|
|
|
|
filet z piersi kurczaka bez skóry i ścięgien w 100g 4% tłuszczu, 30% białka, świeże |
1kg |
628 |
|
|
|
|
|
karkówka bez kości odtłuszczona klasa I, świeża |
1kg |
763 |
|
|
|
|
|
kiełbasa biała wieprzowa surowa zawierająca min. 75% mięsa |
1kg |
140 |
|
|
|
|
|
kiełbasa podwawelska zawierająca min. 70% mięsa, świeża |
kg |
384 |
|
|
|
|
|
kiełbasa szynkowa zawierająca min. 70% mieśa, świeża |
1kg |
9 |
|
|
|
|
|
łopatka klasa I bez kości bez skóry, golonki, tłuszczu, świeża |
1kg |
2120 |
|
|
|
|
|
parówki min. 70% mięsa wieprzowego, cienkie, świeże |
1kg |
106 |
|
|
|
|
|
Polędwica miodowa drobiowa, 96% mięsa |
1kg |
4 |
|
|
|
|
|
schab bez kości świeży |
1kg |
524 |
|
|
|
|
|
szynka delikatesowa z fileta kurczaka, wyrób blokowy wykonany z delikatnych filetów kurczaka, jasny przekrój, konsystencja krucha, bez konserwantów, świeża |
1kg |
5 |
|
|
|
|
|
szynka konserwowa zawierająca min. 80% mięsa, w osłonce niejadalnej, świeża |
1kg |
5 |
|
|
|
|
|
szynka wieprzowa bez kości, surowa, świeża |
1kg |
100 |
|
|
|
|
|
szynka wieprzowa wędzona, świeża min. 80% mięsa |
1kg |
30 |
|
|
|
|
|
filet z indyka, świeży |
1kg |
121 |
|
|
|
|
|
udziec z kurczaka, świeży, uda właściwie umięśnione, linia cięcia równa, nie dopuszcza się wylewów krwawych w mięśniach |
1kg |
1174 |
|
|
|
|
|
Pierś gotowana z indyka |
1kg |
22 |
|
|
|
|
|
Kabanosy drobiowe |
1kg |
16 |
|
|
|
|
|
Kiełbasa krakowska |
1kg |
3 |
|
|
|
|
|
Kości karkowe |
1kg |
523 |
|
|
|
|
|
Polędwica cygańska |
1kg |
4 |
|
|
|
|
|
Porcje rosołowe |
1kg |
460 |
|
|
|
|
|
Razem kwota |
-------- |
---------- |
|
|
|
|
1. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023r.
2. Warunki płatności: przelew - zgodnie ze wzorem umowy.
3. Niniejszym oświadczam, że:
✓zapoznałem się z warunkami zamówienia i przyjmuję je bez zastrzeżeń,
✓zapoznałem się z postanowieniami załączonego wzoru umowy i przyjmuję go bez zastrzeżeń,
✓formularz oferty jest zgodny z przedmiotem zamówienia;
✓jestem związany niniejszą ofertą przez okres 30 dni, licząc od dnia składania ofert podanego w zapytaniu ofertowym.
4. Oświadczam, że:
1/ posiadam uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi;
2/ posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
3/ znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia;
5. Adres, na który Zamawiający powinien przesyłać korespondencję:
............................................................................................................................................................................................................................................................................
numer telefonu:……………….. adres mailowy……………………………….
Oświadczamy, że wszystkie informacje zamieszczone w ofercie są prawdziwe (za złożenie nieprawdziwych
informacji Wykonawca odpowiada zgodnie z przepisami Kodeksu Karnego)
........................................dnia.....................
........................................................
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej)
Załącznik 3
Umowa nr ………………….
Zawarta w dniu ...................... 2022 r. w Wielgiem, pomiędzy:
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
Zwanym dalej w umowie „Zamawiającym”,
a:
.....................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................
NIP: ..................................................., REGON: ………………………………..
reprezentowanym przez:
................................................. – ......................................................,
zwanym dalej w umowie „Wykonawcą”,
łącznie dalej zwanych „Stronami” lub z osobna „Stroną”,
Umowa zostaje zawarta na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru Wykonawcy na podstawie rozeznania ofertowego.
Strony zawierają umowę o następującej treści: w zakresie: Dostawy mięsa, drobiu i wędlin w 2023 roku.
§1
1. W wyniku rozstrzygniętego zapytania ofertowego Zamawiający powierza Wykonawcy realizację sprzedaży i dostawy mięsa, drobiu i wędlin w 2023 roku wyszczególnionych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym integralną część umowy
za cenę (brutto) ……………………………..
słownie (brutto)……………………………………………………………………………
§2
1. Umowa niniejsza zostaje zawarta na okres od 01.01.2023r. do 31.12.2023r.
§3
1. Wykonawca będzie dokonywał sprzedaży na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego.
2. Towar dostarczany będzie Zamawiającemu przez Wykonawcę jego własnym środkiem transportu do tego przeznaczonym zgodnym z wymogami SANEPID–u i HACCP i na jego koszt bez względu na wielkość zamówienia w oryginalnych opakowaniach do magazynu żywności Zamawiającego. Rozładunek towaru siłami wykonawcy na podstawione wózki do magazynu.
3. Towar dostarczony będzie od poniedziałku do piątku w godzinach między 7:00 a 8:00 rano, na podstawie zamówień telefonicznych składanych z 1- dniowym wyprzedzeniem.
4. Ilość przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach formularza cenowego podana
jest szacunkowo.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian ilościowych zamówienia określonego w ofercie, które może wynikać ze zmiany ilości żywionych osób lub różnorodności jadłospisu, czego nie można przewidzieć w chwili przygotowania oferty. Wykonawca wyraża zgodę na zwiększenie lub zmniejszenie zamówienia i wynagrodzenia w zależności od bieżącego zużycia i potrzeb Zamawiającego uzależnionego od zmiany ilości żywionych i specyfiki jadłospisu, których nie można było przewidzieć w chwili przygotowania zapytania ofertowego.
6. W przypadku zrealizowania mniejszej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia, niż wynika to z określonego umową przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
§4
1. Odbioru jakościowego zamówionego towaru dokona osoba upoważniona przez Zamawiającego. Dostarczane mięso i wędliny muszą być świeże, nie mrożone, wyprodukowane i dostarczone zgodnie z wymogami SANEPIDU, systemu HACCAP i weterynaryjnymi . Każdy dostarczony asortyment musi być opatrzony datą przydatności do spożycia. Wykonawca musi posiadać wszelkie przewidziane prawem dokumenty weterynaryjne na pochodzenie i ubój zwierząt, które zostały wykorzystane do przygotowania asortymentu dostawy i udostępnić je na żądanie Zamawiającego lub służb do tego uprawnionych.
Wymiana zakwestionowanego, wadliwego towaru nastąpi niezwłocznie po zgłoszeniu reklamacji przez osobę upoważnioną do odbioru towaru.
2. Nad prawidłową realizacją umowy po stronie Zamawiającego czuwać będzie Intendent Zespołu Placówek Oświatowych w Wielgiem.
§5
Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawienia faktury VAT bez podpisu
Zamawiającego.
Płatności będą realizowane przez Zamawiającego przelewem na podstawie oryginału faktury VAT w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury, na rachunek bankowy wskazany na fakturze:
Jako nabywcę na fakturze należy wskazać:
GMINA WIELGIE
ul. Starowiejska 8
87-603 Wielgie
NIP 466 032 66 61
Jako odbiorcę na fakturze należy wskazać:
Zespół Placówek Oświatowych w Wielgiem
ul.Szkolna 5, 87-603Wielgie
§6
niż 60 dni.
§7
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
§8
Kary umowne:
a) 10% wartości całości zawartej umowy brutto, o której mowa w § 2 ust. 3, gdy Zamawiający
odstąpi od umowy z powodu okoliczności za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca,
b) 1% wartości towaru niewydanego w terminie określonym w § 1 ust.7, za każdy rozpoczęty
dzień opóźnienia,
c) 1% wartości towaru, w którym stwierdzono rozbieżności ilościowo-jakościowe zgodnie
z § 4 ust. 4, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w ich usunięciu, jeżeli opóźnienie trwało nie dłużej niż 1 dzień i 1,5% za każdy następny dzień.
§9
Integralną część niniejszej umowy stanowi Formularz asortymentowo-cenowy oraz oferta Wykonawcy w zapytaniu ofertowym.
§ 10
§ 11
§12
Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
WYKONAWCA: ZAMAWIAJĄCY:
…………………………………………………… …………………………………………………………….
…………………………………………………....
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Zespół Placówek Oświatowych w Wielgiem