Przetargi

Zapytanie ofertowe - dostawa mięsa, drobiu i wędlin do ZPO Wielgie w 2023r.

Zespół Placówek Oświatowych

W Wielgiem
ul. Szkolna 5

87-603 Wielgie
tel./fax 54 289 71 16
email: zpowiel@poczta.fm

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dyrektor ZPO w Wielgiem, ul. Szkolna 5, 87-603 Wielgie przyjmuje oferty na

Dostawę mięsa, drobiu i wędlin na 2023  rok  do stołówki szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Wielgiem ul. Szkolna 5, 87-603 Wielgie

 

I. Termin realizacji zamówienia: 01.01.2023 r. - 31.12.2023 r.

 

II. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, drobiu i wędlin do stołówki szkolnej mieszczącej się w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Wielgiem, ul. Szkolna 5, 87-603 Wielgie w okresie od 01.01.2023 do 31.12.2023

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz asortymentowo-cenowy(załącznik nr 2).

3. Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach między 7:00 a 8:00 rano, na podstawie zamówień telefonicznych składanych z 1- dniowym wyprzedzeniem. Dostarczane mięso i wędliny muszą być świeże, nie mrożone, wyprodukowane i dostarczone zgodnie z wymogami SANEPIDU i systemu HACCAP. Każdy dostarczony asortyment musi być opatrzony datą przydatności do spożycia. Wykonawca musi posiadać wszelkie przewidziane prawem dokumenty weterynaryjne na pochodzenie i ubój zwierząt, które zostały wykorzystane
do przygotowania asortymentu dostawy i udostępnić je na żądanie Zamawiającego lub służb
do tego uprawnionych.

W przypadku 2 nieterminowych dostaw z winy Wykonawcy lub dwukrotnego dostarczenia przez Wykonawcę towaru złej jakości, Zamawiający rozwiąże umowę dostawy ze skutkiem natychmiastowym z winy wykonawcy, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Przedmiot zamówienia przedstawiony w ofercie winien być zgodny z Polskimi Normami.

4. Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem do stołówki odbywać się będzie na koszt Dostawcy.

5. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. 2020 poz. 2021).  oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.

6. Dostawa mięsa i wędlin wg asortymentu wyszczególnionego w Formularzu Ofertowym, jaka zostanie faktycznie zakupiona, będzie zależała od potrzeb Zamawiającego, które mogą wynikać ze zmiany ilości żywionych osób lub różnorodności jadłospisu, czego nie można było  przewidzieć w chwili przygotowania oferty.

7. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu zakupienia mniejszych ilości niż podane
 w Formularzu Ofertowym.

8. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych ani częściowych.

 

III. Składanie ofert:

Oferty należy składać w sekretariacie Zespołu Placówek Oświatowych w Wielgiem pok. nr102, przesłać pocztą lub na adres email: zpowiel@poczta.fm w terminie  od 13 grudnia 2022 r. do 19 grudnia 2022 r., do godz. 10.00, wraz z zał. nr 1,2,3.

W przypadku przesłania dokumentacji drogą pocztową decyduje data stempla pocztowego.

 

IV. Informacja w zakresie realizacji zamówienia:

Szczegółowych informacji w zakresie realizacji zamówienia udziela dyrektor szkoły: p.Anna Błaszczyk-Kwaśniewska , od poniedziałku do piątku, w godzinach: od 8.00 do 14.00,  tel. 54 289 71 16 wew. 33 lub p.Daria Głowińska, od poniedziałku do piątku, tel. 54 289 71 16 wew. 39   w godzinach: od 8.00 do 14.00.

 

V. Opis sposobu obliczania ceny:

1.Oferowaną cenę należy podać w PLN. Przez cenę należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (tekst jednolity Dz. U. 2019 poz. 178.).

2.Wykonawca winien wycenić każdą pozycję w kalkulacji formularza ofertowego.
W przypadku braku wyceny jakiegokolwiek produktu objętego przedmiotem zamówienia oferta nie będzie brana pod uwagę przy wyborze oferty najkorzystniejszej.

3. Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Wykonawca zobowiązany jest podać cenę brutto dla całości zamówienia (zadania).

Cena winna być skalkulowana: cena  netto + należny podatek VAT  = cena brutto.

Uwaga! Przez czas trwania umowy o zamówienie publiczne na dostawę artykułów

żywnościowych dla szkolnej stołówki obowiązywać będą ceny jednostkowe za poszczególne

pozycje towarów określone w ofercie.

 

VI.  Wybór oferty

Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród ważnych ofert złożonych do ZPO w Wielgiem.

 

VII. Formalności, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym ogłoszeniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.

2.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:

a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru.

b) Ogłoszenie zawierające informacje Zamawiający umieści na stronie internetowej http://zpowiel.biposwiata.ploraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.

c) Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający podpisze umowę, której wzór stanowi załącznik nr 23.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

 

 

 

VIII.  Umowa

1. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy według ogólnych warunków             przedstawionych w niniejszym ogłoszeniu i zgodnie z treścią oferty.

2 . Umowa zostanie zawarta na okres: od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.

3.  Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do przedmiotu zamówienia.

4.  Rozliczanie w walutach obcych (innych niż PLN) jest niedopuszczalne.

5. Dopuszczalne są również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania           o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, w przypadku zamówień na usługi lub dostawy, albo 15%, w przypadku zamówień na roboty budowlane, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego    charakteru umowy(art.455 ust.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych)

 

6. Ilość dostaw może ulegać zmianom w trakcie realizacji umowy. Ostateczna ilość

   poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie

   obowiązywania umowy (np. zmniejszenie lub zwiększenie ilości uczniów korzystających ze

   stołówki).

 

Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn.

 Załączniki:

1/Formularz ofertowy

2/ Formularz asortymentowo-cenowy

3/ Umowa - wzór

 

 

 

…………………………………………………

 

                                                                                              /podpis dyrektora ZPO w Wielgie/

 

Załącznik 1

 

FORMULARZ OFERTY CENOWEJ

 

 

Zamówienie

„Dostawa mięsa, drobiu i wędlin 2023rok” 

Zamawiający

 

Zespół Placówek Oświatowych Wielgie

ul. Szkolna 5, 87-603 Wielgie

woj. Kujawsko-Pomorskie

                  tel. (54) 289 71 16/22         

    faks:            (54) 289 71 16/22

 

 

Nazwa, siedziba oferenta

 

 

 

 

Nr tel., faksu

 

Osoba uprawniona do kontaktów z zamawiającym, nr tel.

 

 

 

 

 

Kwota brutto (liczbowo):……………………………………………………………….    (słownie)………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

w tym netto (liczbowo):……………………………………………………

(słownie):…………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

w tym podatek VAT(liczbowo):…………………………………………..

(słownie):…………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

……………………………………………                                                      ………………………………………

Data i miejsce                                                                                                    Podpis osoby uprawnionej

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                           Załącznik 2

 

 

Formularz asortymentowo-cenowy

 

Dostawa mięsa i wędlin do Zespołu Placówek Oświatowych w Wielgiem w 2023 roku

 

Oferuję realizację zamówienia zgodnie z opisem  zawartym w zapytaniu ofertowym na następujące produkty w poniższych cenach:

 

Lp.

Artykuł

J.m.

Ilość

szacun-kowa towaru

Cena jedn. netto

Podatek Vat

Cena jedn. brutto

Wartość brutto

3 x 6

 

1

2

3

4

5

6

7

  1. 1

boczek surowy, bez skóry o małej zawartości tłuszczu, świeży

1kg

300

 

 

 

 

  1.  

boczek wędzony o małej zawartości tłuszczu, świeży

1kg

171

 

 

 

 

  1.  

filet z piersi kurczaka bez skóry i ścięgien w 100g 4% tłuszczu, 30% białka, świeże

1kg

628

 

 

 

 

  1.  

karkówka bez kości odtłuszczona klasa I, świeża

1kg

763

 

 

 

 

  1.  

kiełbasa biała wieprzowa surowa zawierająca min. 75% mięsa

1kg

140

 

 

 

 

  1.  

kiełbasa podwawelska zawierająca min. 70% mięsa, świeża

kg

384

 

 

 

 

  1.  

kiełbasa szynkowa zawierająca min. 70% mieśa, świeża

1kg

9

 

 

 

 

  1.  

łopatka klasa I bez kości bez skóry, golonki, tłuszczu, świeża

1kg

2120

 

 

 

 

  1.  

parówki min. 70% mięsa wieprzowego, cienkie, świeże

1kg

106

 

 

 

 

  1.  

Polędwica miodowa drobiowa, 96% mięsa

1kg

4

 

 

 

 

  1.  

schab bez kości świeży

1kg

524

 

 

 

 

  1.  

szynka delikatesowa z fileta kurczaka, wyrób blokowy wykonany z delikatnych filetów kurczaka, jasny przekrój, konsystencja krucha, bez konserwantów, świeża

1kg

5

 

 

 

 

  1.  

szynka konserwowa zawierająca min. 80% mięsa, w osłonce niejadalnej, świeża

1kg

5

 

 

 

 

  1.  

szynka wieprzowa bez kości, surowa, świeża

1kg

100

 

 

 

 

  1.  

szynka wieprzowa wędzona, świeża min. 80% mięsa

1kg

30

 

 

 

 

  1.  

filet z indyka, świeży

1kg

121

 

 

 

 

 

  1.  

udziec z kurczaka, świeży, uda właściwie umięśnione, linia cięcia równa, nie dopuszcza się wylewów krwawych w mięśniach

1kg

1174

 

 

 

 

  1.  

Pierś gotowana z indyka

1kg

22

 

 

 

 

  1.  

Kabanosy drobiowe

1kg

16

 

 

 

 

  1.  

Kiełbasa krakowska

1kg

3

 

 

 

 

  1.  

Kości karkowe

1kg

523

 

 

 

 

  1.  

Polędwica cygańska

1kg

4

 

 

 

 

  1.  

Porcje rosołowe

1kg

460

 

 

 

 

  1.  

Razem kwota

--------

----------

 

 

 

 

 

1. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie  od 01.01.2023 r. do 31.12.2023r.

2. Warunki płatności: przelew - zgodnie ze wzorem umowy.

3. Niniejszym oświadczam, że:

✓zapoznałem się z warunkami zamówienia i przyjmuję je bez zastrzeżeń,

✓zapoznałem się z postanowieniami załączonego wzoru umowy i przyjmuję go bez zastrzeżeń,

✓formularz oferty jest zgodny z przedmiotem zamówienia;
✓jestem związany niniejszą ofertą przez okres 30 dni, licząc od dnia składania ofert podanego              w zapytaniu ofertowym. 

4. Oświadczam, że:

1/ posiadam uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi;
2/ posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
3/ znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia;

5.  Adres, na który Zamawiający powinien przesyłać korespondencję:
............................................................................................................................................................................................................................................................................

numer  telefonu:……………….. adres mailowy……………………………….

Oświadczamy, że  wszystkie informacje zamieszczone w ofercie są prawdziwe (za złożenie nieprawdziwych

informacji Wykonawca odpowiada zgodnie z przepisami Kodeksu Karnego)

 

 

 

 

 

........................................dnia.....................                                                                        

........................................................

    (pieczęć i podpis osoby uprawnionej)

 

 

 

 

 

Załącznik 3

 

 

 

Umowa nr ………………….

 

 

Zawarta w  dniu ...................... 2022 r. w Wielgiem, pomiędzy:

 

…………………………………………………………………………………………………..

 

…………………………………………………………………………………………………..

 

Zwanym dalej w umowie „Zamawiającym”,

a:

 

.....................................................................................................................................................

 

.....................................................................................................................................................

 

NIP: ...................................................,                      REGON: ………………………………..

 

reprezentowanym przez:

 

.................................................          –          ......................................................,

 

zwanym dalej w umowie „Wykonawcą”,

łącznie dalej zwanych „Stronami” lub z osobna „Stroną”,  

Umowa zostaje zawarta na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru Wykonawcy na podstawie rozeznania ofertowego.

Strony zawierają umowę o następującej treści: w zakresie: Dostawy mięsa, drobiu i wędlin w 2023 roku.

 

§1

1. W wyniku rozstrzygniętego zapytania ofertowego Zamawiający powierza Wykonawcy realizację sprzedaży i dostawy mięsa, drobiu i wędlin w 2023 roku wyszczególnionych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym integralną część umowy

za cenę (brutto) ……………………………..

słownie (brutto)……………………………………………………………………………

 

 

§2

1. Umowa niniejsza zostaje zawarta na okres od 01.01.2023r. do 31.12.2023r.

 

 

§3

1. Wykonawca będzie dokonywał sprzedaży na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego.

2. Towar dostarczany będzie Zamawiającemu przez Wykonawcę jego własnym środkiem transportu do tego przeznaczonym zgodnym z wymogami SANEPID–u i HACCP i na jego koszt bez względu na wielkość zamówienia w oryginalnych opakowaniach do magazynu żywności Zamawiającego. Rozładunek towaru siłami wykonawcy na podstawione wózki do magazynu.

3. Towar dostarczony będzie od poniedziałku do piątku  w godzinach między 7:00 a 8:00 rano, na podstawie zamówień telefonicznych składanych  z 1- dniowym wyprzedzeniem.

4. Ilość przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach formularza cenowego podana

jest szacunkowo.

5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian ilościowych zamówienia określonego w ofercie, które może wynikać ze zmiany ilości żywionych osób lub różnorodności jadłospisu, czego nie można przewidzieć w chwili przygotowania oferty. Wykonawca wyraża zgodę na zwiększenie lub zmniejszenie zamówienia i wynagrodzenia w zależności od bieżącego zużycia i potrzeb Zamawiającego uzależnionego od zmiany ilości żywionych i specyfiki jadłospisu, których nie można było przewidzieć w chwili przygotowania zapytania ofertowego.

6. W przypadku zrealizowania mniejszej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia, niż wynika to z określonego umową przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

 

 

§4

1. Odbioru jakościowego zamówionego towaru dokona osoba upoważniona przez Zamawiającego. Dostarczane mięso i wędliny muszą być świeże, nie mrożone, wyprodukowane i dostarczone zgodnie z wymogami SANEPIDU, systemu HACCAP i weterynaryjnymi . Każdy dostarczony asortyment musi być opatrzony datą przydatności do spożycia. Wykonawca musi posiadać wszelkie przewidziane prawem dokumenty weterynaryjne na pochodzenie i ubój zwierząt, które zostały wykorzystane do przygotowania asortymentu dostawy i udostępnić je na żądanie Zamawiającego lub służb do tego uprawnionych. 

Wymiana zakwestionowanego, wadliwego towaru nastąpi niezwłocznie po zgłoszeniu reklamacji przez osobę upoważnioną do odbioru towaru.

2. Nad prawidłową realizacją umowy po stronie Zamawiającego czuwać będzie Intendent Zespołu Placówek Oświatowych w Wielgiem.

 

 

§5

Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawienia faktury VAT bez podpisu       

Zamawiającego.

Płatności będą realizowane przez Zamawiającego przelewem na podstawie oryginału faktury VAT w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury, na rachunek bankowy wskazany na  fakturze:

 

Jako nabywcę na fakturze należy wskazać:

GMINA WIELGIE

ul. Starowiejska 8

87-603 Wielgie

NIP 466 032 66 61

 

Jako odbiorcę na fakturze należy wskazać:

Zespół Placówek Oświatowych w Wielgiem

ul.Szkolna 5,  87-603Wielgie

 

 

 

 

 

§6

  1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgoda obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności
  2. Dopuszczalne są również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, w przypadku zamówień na usługi lub dostawy, albo 15%, w przypadku zamówień na roboty budowlane, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy(art.455 ust.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych)
  3. Zamawiający przewiduje wydłużenie terminu związania ofertą na okres nie dłuższy

niż 60 dni. 

  1. Zamawiający przewiduje zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych
    i innych danych identyfikacyjnych.
  2.  Zamawiający przewiduje zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty.
  3. Zamawiający przewiduje zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn
    o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć.
  4. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia  wielkości przedmiotu dostawy.
  5. Dokonanie zmian, o których mowa powyżej wymaga podpisania aneksu do umowy.

 

 

§7

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

 

 

§8

Kary umowne:

  1. W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu kary umowne z następujących tytułów i w wysokości:

a)  10% wartości całości zawartej umowy brutto, o której mowa w § 2 ust. 3, gdy Zamawiający

      odstąpi od umowy z powodu okoliczności za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca,

b)  1% wartości towaru niewydanego w terminie określonym w § 1 ust.7,  za każdy rozpoczęty  

      dzień opóźnienia,

c)  1% wartości towaru, w którym stwierdzono rozbieżności ilościowo-jakościowe zgodnie                        

      z § 4 ust. 4, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w ich usunięciu, jeżeli opóźnienie trwało   nie      dłużej niż 1 dzień i 1,5% za każdy następny dzień.

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącania należnych kar umownych na podstawie noty obciążeniowej.
  2. Zamawiającemu przysługuje prawo do dochodzenia odszkodowania przewyższającego karę umowną na ogólnych zasadach.

 

 

 

§9

Integralną  część niniejszej umowy stanowi Formularz asortymentowo-cenowy oraz oferta  Wykonawcy w zapytaniu ofertowym.

 

 

 

 

§ 10

  1. Strony będą zwolnione z odpowiedzialności za nie wypełnianie swoich zobowiązań zawartych w umowie z powodu siły wyższej.
  2. Siłą wyższą jest zdarzenie zewnętrzne, nie posiadające swojego źródła wewnątrz przedsiębiorstwa, niemożliwe do przewidzenia oraz niemożliwe do zapobieżenia, przy czym dotyczy to niemożliwości zapobieżenia jego szkodliwym następstwom.
  3. Strona może powołać się na zaistnienie siły wyższej tylko wtedy, gdy poinformuje pisemnie drugą stronę w ciągu 3 dni od jej zaistnienia.
  4. Okoliczności zaistnienia siły wyższej muszą zostać udowodnione przez stronę, która się na nie powołuje.

 

§ 11

  1. Wykonawca bez pisemnej zgody Zamawiającego nie może dokonywać przeniesienia praw i obowiązków wynikających z niniejszej umowy.
  2. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają w szczególności przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy Kodeks cywilny.
  3. Wszelkie spory powstałe na tle wykonywania postanowień niniejszej umowy nie rozstrzygnięte polubownie przez Strony będą rozstrzygane przez Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.

 

§12

Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

 

 

WYKONAWCA:                                                            ZAMAWIAJĄCY:     

 

……………………………………………………                               …………………………………………………………….

 

…………………………………………………....

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Dyrektor
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 grudnia 2022 14:34
Dokument wprowadzony do BIP przez: zpowiel@poczta.fm
Ilość wyświetleń: 308
12 grudnia 2022 14:36 (zpowiel@poczta.fm) - Dodanie załącznika [zapytanie_ofertowe_na_mieso_grudzien_2022.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 grudnia 2022 14:34 (zpowiel@poczta.fm) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)