Zatwierdził:
Dyrektor Zespołu Placówek Oświatowych Wielgie
Dorota Pączek-Bazela
Oznaczenie sprawy: ZPO. 633553-N-2017
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW
ZAMÓWIENIA
Nazwa zamówienia:
Zakup pelletu opałowego (1t )
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 135 000,00 €
Wielgie grudzień 2017 r
Załączniki:
Załącznik A - Formularz oferty (wzór);
Załącznik B - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór);
Załącznik C - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór);
Załącznik D/E Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej (wzory);
Załącznik F - Wykaz cystern (wzór);
Załącznik H - Wykaz dostaw
Informacje:
2.1. „ustawie Pzp” - należy przez to rozumieć ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.);
2.2. „ustawie PTU” - należy przez to rozumieć ustawę z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 710 ze zm.);
2.3. „SIWZ” - należy przez to rozumieć Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia;
2.4. „Wykonawcy” - należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia;
2.5. „Zamawiającym” - należy przez to rozumieć Zespół Placówek Oświatowych Wielgie, ul. Szkolna 5, 87-603 Wielgie;
1.1. Postępowanie jest prowadzone przez:
Zespół Placówek Oświatowych Wielgie
ul. Szkolna 5, 87-603 Wielgie
woj. Kujawsko-Pomorskie
faks: (54) 289 71 16/22
zwanym dalej w SIWZ – Zamawiającym
1.2. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
tel. (54) 289 71 16/22 wew. 33,37
faks: (54) 289 71 16/22
Dorota Pączek-Bazela - w godzinach od 09:00 do 15:00
Katarzyna Badura – w godzinach od 7:30 do 15:30,
poczta elektroniczna: zpowiel@poczta.fm
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest:
3.1.1.Zakup pelletu drzewnego;
3.1.2.Dostarczanie zakupionego pelletu opałowego do ZPO Wielgie.
3.2. Dostarczany pellet opałowy musi spełniać wymagania jakościowe określone w:
3.2.1.Normie DIN Plus. Aktualny (ważny) certyfikat jakościowy DIN PLUS dla oferowanego pelletu
3.2.2. Dostarczony pellet musi spełniać następujące parametry: wartość opałowa nie niższa niż 18Mj/kg,
- wilgotność nie większa niż 10,0%, zawartość popiołu nie większa niż 0,5%, zawartość siarki nie większa niż 0,08%, gęstość od 1,0 do 1,4 kg/dm3, długość od 10 do 40mm, średnica od 6 mm-8mm.
Do każdej dostawy wymagany certyfikat jakościowy zgodny z normą jakościową DIN plus.
3.3. Szacowane zapotrzebowanie na pellet opałowy w Zespole Placówek Oświatowych w Wielgiem to około 200 ton w okresie 01.01.2018-31.12.2018.
Wartość wskazana powyżej została ustalona na podstawie zapotrzebowania jakie wystąpiło w roku poprzednim i służy wyłącznie do ustalenia przez Wykonawców cen ofert.
3.4. Ilość pelletu opałowego, jaka zostanie faktycznie zakupiona, będzie zależała od potrzeb grzewczych Zamawiającego, zależnych od temperatury powietrza, zmian technologicznych lub zmian organizacyjnych Zamawiającego.
Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu zakupienia mniejszych ilości innych niż podane w pkt.3.3
3.5. Do realizacji dostaw pelletu pałowego winny być wykorzystywane cysterny:
3.5.1. z wyposażeniem umożliwiającym bezpośrednie tankowanie pelletu do zbiornika przy wymienionym powyżej budynku
3.6. Zakupiony pellet opałowy będzie przeznaczony do celów opałowych.
3.7. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy – załącznik F do SIWZ.
3.8. Opis zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):
Tabela 1. Kody CPV
Kod CPV |
Opis |
09111400-4 |
Paliwa drzewne |
Zamówienie będzie realizowane od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
6.1.Sposób oceny ofert:
6.4.1. Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie ilości przyznanych im punktów;
6.4.2. Oferta z największą ilością punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą;
6.4.3. Ilość przyznanych ofertom punktów będzie liczona w następujący sposób
Cena of. najkorzystniejszej/Cena of. badanej x 100.
6.5. Kryterium oceny ofert jest :
Cena oferty – 100 % wpływ na ocenę oferty;
6.6. Cenę oferty (jednej tony pelletu opałowego) należy podać w Formularzu oferty – wzór stanowi załącznik A do SIWZ,
7.1. Cenę oferty należy wyliczyć uwzględniając zakres zamówienia określony w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili przygotowania oferty i zawarcia umowy.
7.2. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.
7.3.Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
7.4. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.
7.5. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą).
7.6.Obliczając cenę oferty należy uwzględnić, że:
7.6.1 Podane ilości pelletu opałowego są ilościami szacunkowymi i w zależności od potrzeb Zamawiającego mogą ulec zmianie;
7.7.Cenę należy podać z dokładnością do jednego grosza, tj. do dwóch miejsc po przecinku.
7.8.Jeżeli wybór oferty prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Wykonawca, składając ofertę musi poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez podatku.
8.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych na podstawie art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, będzie dokonana przez Zamawiającego poprzez sprawdzenie, czy informacje zawarte w złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach i dokumentach potwierdzają spełnienie warunków.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
8.1.1. posiadają kompetencję lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
8.1.2. posiadają wiedzę i doświadczenie:
Warunkiem uzyskania zamówienia jest dysponowanie co najmniej jedna cysterną. posiadającą wyposażenie umożliwiające bezpośrednie tankowanie pelletu do zbiornika
8.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek z art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zamawiający uzna brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Wykonawca złoży wraz z Ofertą wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (wzór w Załączniku D do SIWZ) oraz na wezwanie Zamawiającego odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
8.3. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione na podstawie treści oświadczeń i dokumentów.
9.1. WRAZ Z OFERTĄ
Wykonawca winien dostarczyć:
9.1.1Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SIWZ (wzór – Załącznik B do SIWZ).
9.1.2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie przesłanek zawartych w art.. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (wzór – załącznik C do SIWZ).
9.1.3 Formularz oferty (wzór – Załącznik A do SIWZ);
9.1.4 Pełnomocnictwo – należy dołączyć do oferty, w przypadku, gdy ofertę podpisze(ą) osoba(y) inna niż wymieniona w odpisie z właściwego rejestru lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. W przypadku gdy oferta składana przez wspólników spółki cywilnej, podpisana zostanie przez wszystkich wspólników spółki, pełnomocnictwo nie jest wymagane.
Pełnomocnictwo winno:
9.1.4.1 być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa albo poświadczone przez notariusza;
9.1.4.2 wskazać pełnomocnika i zakres umocowania pełnomocnika; jeżeli dalsze pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwo.
9.2. PO OTWARCIU OFERT
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. Wykonawca winien dostarczyć:
9.2.1. Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą który złożył odrębną ofertę (wzór – Załącznik E do SIWZ);
lub
9.2.2. Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (wzór – Załącznik D do SIWZ).
Wyjaśnienie:
Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 3 ustawy Pzp) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
9.3. NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO
Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta zostanie oceniona najwyżej do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących dokumentów:
9.3.1. Wykaz dostaw – wzór stanowi załącznik H do SIWZ.
9.3.2. Wykaz cystern - wzór stanowi załącznik F do SIWZ.
9.3.3. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
10 WYJAŚNIENIA I ZMIANA TREŚCI SIWZ
10.1 Wyjaśnienia treści SIWZ:
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
Jeżeli wniosek o udzielenie wyjaśnień wpłynie po tym terminie Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpoznania.
Zamawiający bez ujawniania źródła zapytania, przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz opublikuje na stronie internetowej, na której zamieszczona jest SIWZ.
10.2 Zmiana treści SIWZ:
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający, przed upływem terminu składania ofert może zmienić treść SIWZ. Dokonana zmiana SIWZ zostanie przekazana wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ oraz zostanie zamieszczona na stronie internetowej, na której udostępniony jest SIWZ.
11 TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
12 INFORMACJE DOTYCZĄCE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI, PRZEKAZANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW
12.1 Zamawiający informuje, że oświadczenia, wnioski, zawiadomienie oraz informacje Wykonawcy i Zamawiający przekazują pocztą elektroniczną lub faksem z wyłączeniem:
12.1.3 Oferty;
12.1.4 Dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, po otwarciu ofert i na wezwanie Zamawiającego (wymienionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ)
12.1.5 Dokumentów i oświadczeń składanych na wezwanie Zamawiającego działającego na podstawie art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp;
Które należy złożyć na piśmie i dostarczyć osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego albo za pośrednictwem posłańca.
12.2 Jeżeli Wykonawca lub Zamawiający przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informację pocztą elektroniczną lub faksem, każda ze stron na żądanie drugiej potwierdza niezwłocznie fakt ich otrzymania.
12.3 Zamawiający będzie wysyłał oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informację na adres poczty elektronicznej lub numer faksu podane przez Wykonawcę w Ofercie.
12.4 Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy adresować następująco:
Zespół Placówek Oświatowych Wielgie
ul. Szkolna 5 , 87-603 Wielgie
Z dopiskiem:
„Przetarg –pellet opałowy 2018”
13 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
13.1 Oferta (Formularz oferty wraz z załącznikami), jej zmiana lub wycofania muszą być złożone w formie pisemnej. W formie pisemnej należy również składać dokumenty i oświadczenia które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, a także na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp oraz w wyniku wezwania Zamawiającego dokonanego na podstawie art.. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp.
13.2 Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w sposób umożliwiający identyfikację osoby podpisującej (podpisujących), tj. czytelnie lub np. z imienną pieczęcią podpisującego;
13.3 Oświadczenia i dokumenty składane z ofertą należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem, z zastrzeżeniem dokumentów określonych w SIWZ, które winny być złożone w oryginale. Dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem winien być na każdej stronie zawierającej treść, opatrzony zapisem: „Za zgodność z oryginałem” lub podobnym o tym samym znaczeniu i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu potwierdzającego zgodność z oryginałem.
13.4 Oferta oraz wymagane oświadczenia i dokumenty muszą być czytelne, w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku innym niż polski należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
13.5 Zaleca się, aby przy sporządzaniu oferty w tym wymaganych oświadczeń korzystać ze wzorów (Formularzy, oświadczeń, wykazów) przygotowanych przez Zamawiającego. Wykonawca może wykorzystać własne wzorce, z zastrzeżenie, że winny zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego we wzorach załączonych do SIWZ.
13.6 Ofertę oraz wszystkie wymagane przez Zamawiającego, wymienione w SIWZ dokumenty i oświadczenia, należy dostarczyć w zamkniętym opakowaniu, pod adres:
Zespół Placówek Oświatowych w Wielgiem
ul. Szkolna 5 , 87-603 Wielgie
87-603 Wielgie
z dopiskiem:
„Oferta – Pellet opałowy 2018”
Do pokoju 202 sekretariat
14 ZMIANA, WYCOFANIE ORAZ POPRAWKI W TEKŚCIE OFERTY
14.1 Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
14.2 Zmiana oferty może być dokonana przez wycofanie złożonej oferty i złożenie nowej lub poprzez oświadczenie zmieniające treść złożonej oferty. Oświadczenie o zmienia ofert powinno być przygotowane, oznaczone i dostarczone zgodnie z zasadami określonymi jak dla oferty i dodatkowo opisane jako „Zmiana oferty”
14.3 Wycofanie oferty następuje przez złożenia oświadczenia o wycofaniu oferty. Oświadczenie takie winno być podpisane przez osobę(y) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Oświadczenie o wycofaniu oferty winno być przygotowane, oznaczone i dostarczone zgodnie z zasadami określonymi jak dla oferty i opisane „Wycofanie oferty”.
14.4 W przypadku konieczności poprawienia błędu pisarskiego, rachunkowego lub innego, Zamawiający zaleca, aby błędny zapis przekreślić i wpisać prawidłową treść. Poprawki lub zmiany w ofercie winny być podpisane (parafowane) własnoręcznie przez Wykonawcę.
15 INFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICE WYKONAWCY
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczeniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
W przypadku zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę, Zamawiający zaleca, aby informacje te stanowiły odrębną część oferty, tzn. żeby zostały oddzielnie spięte lub zszyte i opisane na każdej stronie w następujący sposób:
„INFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA”
16 MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
16.1 Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego:
Zespół Placówek Oświatowych w Wielgiem
ul. Szkolna 5
87-603 Wielgie
w pokoju nr 202
w terminie do dnia 27 grudnia 2017 r. do godz. 09:00
16.2 Oferty zostaną oznaczone kolejnymi numerami oraz datą i godziną zgodnie z kolejnością wpływu.
16.3 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 5, 87-603 Wielgie, w pokoju nr 223 (piętro I), w dniu 27 grudnia 2017 r., o godz. 09:30
16.4 Otwarcie ofert jest jawne.
16.5 Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej www.zpowiel.biposwiata.pl, w zakładce „Przetargi” pod ogłoszeniem dotyczącym powyższego postępowania informacje wymagane art. 86 ust. 5 ustawy Pzp dotyczące:
16.5.3 Nazwy oferenta, który uzyskał najwyższą ilość punktów;
17 WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZNIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
18 INFORMACJA O POZOSTAŁYCH FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
18.1 W przypadku zawierania umowy przez osobę(y) inną niż umocowaną do reprezentowania Wykonawcy, wskazaną we właściwym rejestrze albo inne niż Wykonawca będący osobą fizyczną, wymagane jest złożenie pełnomocnictwa na okoliczność zawarcia umowy, chyba że umocowanie wynika z pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą.
19 WZÓR UMOWY
Zamawiający wymaga aby Wykonawca zawarł umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym G do SIWZ
20 POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ
20.1 Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
20.2 Środki ochrony prawnej określone w ustawie Pzp, przysługują Wykonawcom, a także innym podmiotów, jeżeli mają lub miały interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.
20.3 W niniejszym postępowaniu wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, w związku z czym odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:
20.3.3 Określenia warunków udziału w postępowaniu;
20.3.4 Wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;
20.3.5 Odrzucenia oferty odwołującego;
20.3.6 Opisu przedmiotu zamówienia;
20.3.7 Wyboru najkorzystniejszej oferty.
20.4 Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej (KIO) w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważonego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
20.5 Odwołanie należy wnieść w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień SIWZ, należy wnieść w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub SIWZ na stronie internetowej. Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
20.6 Wykonawca wnoszący odwołanie przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesieni, jeżeli przesłanie jago kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Przepisy dotyczące środków odwoławczych zawarte są w Dziale VI Ustawy Pzp.
……………………………….….
(miejscowość, data)
Zamawiający:
Zespół Placówek Oświatowych
w Wielgiem
ul. Szkolna 5
87-603 Wielgie
Nazwa zamówienia: Zakup pelletu opałowego
FORMULARZ OFERTY
Wykonawca:
…………………………………………………..………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………….………………………………………………………
(podać pełną nazwę (firmę) oraz adres Wykonawcy, a jeżeli ofertę składa osoba prowadząca działalność gospodarczą powinna podać również swoje imię i nazwisko)
NIP: ………………………………. e-mail: ………………………………
telefon: ………………………………. fax: ………………………………
Ubiegając się o udzielenie zamówienia oświadcza, że:
Tabela 1. Cena jednej tony pelltu opałowego
1 |
Cena oferty (jednej tony pelletu opałowego): |
……….…. zł brutto |
||||
|
2 |
w tym netto: |
…………….. zł netto |
|
||
3 |
wartość podatku od towarów i usług (PTU) (przy stawce …. %) |
………… zł |
||||
4 |
Producentem oferowanego pelletu opałowego jest: |
…………………………….. |
||||
Tabela 2. Szacunkowa cena dostaw pellet opałowego
|
Obiekt |
Szacowana ilość pelletu |
Cena jednej tony pelletu opałowego (wartość z tabeli 1 z wiersza 1) |
Szacowana cena dostaw (kol. III x kol. IV) |
I |
II |
III |
IV |
V |
1. |
ZPO Wielgie |
200 ton |
……..……. zł brutto |
.………………… zł brutto |
………………………………………………..
podpis Wykonawcy
(czytelny lub np. z pieczęcią imienną)
……………………………….….
(miejscowość, data)
Zamawiający:
Zespół Placówek Oświatowych w Wielgiem
ul. Szkolna 5
87-603 Wielgie
Nazwa zamówienia: Zakup pelletu opałowego
OŚWIADCZENIE
o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu
W związku z przystąpieniem do udziału w postępowaniu o udzielenia ww. zamówienia publicznego, Wykonawca:
…………………………………………………..………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………….………………………………………………………
(podać pełną nazwę (firmę) oraz adres Wykonawcy, a jeżeli ofertę składa osoba prowadząca działalność gospodarczą powinna podać również swoje imię i nazwisko)
………………………………………………..
podpis Wykonawcy
* niepotrzebne skreślić lub właściwe zaznaczyć (czytelny lub np. z pieczęcią imienną)
Załącznik C
……………………………….….
(miejscowość, data)
Zamawiający:
Zespół Placówek Oświatowych w Wielgiem
ul. Szkolna 5
87-603 Wielgie
Nazwa zamówienia: Zakup pelletu opałowego
OŚWIADCZENIE
o braku podstaw do wykluczenia
z postępowania
W związku z przystąpieniem do udziału w postępowaniu o udzielenia ww. zamówienia publicznego, Wykonawca:
…………………………………………………..………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………….………………………………………………………
(podać pełną nazwę (firmę) oraz adres Wykonawcy, a jeżeli ofertę składa osoba prowadząca działalność gospodarczą powinna podać również swoje imię i nazwisko)
* oświadcza, że zachodzą w stosunku do niego podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt …/ ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
………………………………………………..
podpis Wykonawcy
(czytelny lub np. z pieczęcią imienną)
Wyjaśnienie:
* niepotrzebne skreślić lub właściwe zaznaczyć
……………………………….….
(miejscowość, data)
Zamawiający:
Zespół Placówek Oświatowych
Wielgie
ul. Szkolna 5
87-603 Wielgie
Nazwa zamówienia: Zakup pelletu opałowego (1T)
OŚWIADCZENIE
o przynależności Wykonawcy do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp
W związku z przystąpieniem do udziału w postępowaniu o udzielenie ww. zamówienia publicznego, Wykonawca: |
................................................................................................................................... |
................................................................................................................................... |
(nazwa i adres Wykonawcy) |
oświadcza, że należy do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634), do której należą/y następujący wykonawcy/a (przedsiębiorcy), którzy złożyli ofertę w postępowaniu o udzielenie ww. zamówienia:
Wykonawcy wchodzący w skład tej samej grupy kapitałowej,
w skład której wchodzi Wykonawca:
L.p. |
|
|
Nazwa wykonawcy (przedsiębiorcy) albo imię, nazwisko i firma pod jaką działa: (zgodna z nazwą widniejącą we właściwym rejestrze lub ewidencji) |
Adres siedziby |
|
1. |
|
|
2. |
|
|
… |
|
|
………………………………………………..
podpis Wykonawcy
(czytelny lub np. z pieczęcią imienną)
……………………………….….
(miejscowość, data)
Zamawiający:
Zespół Placówek Oświatowych
Wielgie
ul. Szkolna 5
87-603 Wielgie
Nazwa zamówienia: Zakup pelletu opałowego (1T)
OŚWIADCZENIE
o braku przynależności Wykonawcy do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp
W związku z przystąpieniem do udziału w postępowaniu o udzielenia ww. zamówienia publicznego, Wykonawca:
…………………………………………………..………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………….………………………………………………………
(podać pełną nazwę (firmę) oraz adres Wykonawcy, a jeżeli ofertę składa osoba prowadząca działalność gospodarczą powinna podać również swoje imię i nazwisko)
Oświadcza, że nie należy do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634), z żadnym z wykonawców (przedsiębiorców), którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.
………………………………………………..
podpis Wykonawcy
(czytelny lub np. z pieczęcią imienną)
Załącznik F
……………………………….….
(miejscowość, data)
Zamawiający:
Zespół Placówek Oświatowych
w Wielgiem
ul. Szkolna 5
87-603 Wielgie
Nazwa zamówienia: Zakup pelletu opałowego
WYKAZ CYSTERN
W związku z przystąpieniem do udziału w postępowaniu o udzielenia ww. zamówienia publicznego, Wykonawca:
…………………………………………………..………………………………………………………………………..
…………………………………………………..………………………………………………………………………..
(podać pełną nazwę (firmę) oraz adres Wykonawcy, a jeżeli ofertę składa osoba prowadząca działalność gospodarczą powinna podać również swoje imię i nazwisko)
na potwierdzenie, że spełnia warunek określony w pkt. 8.1.2 SIWZ, oświadcza że dysponuje następującą cysterną, która będzie wykorzystywana w trakcie realizacji zamówienia:
Marka:
…………………………………..………………
Nr rejestracyjny:
…………………………………..………………
Wymieniona powyżej cysterna:
posiada wyposażenie umożliwiające bezpośrednie tankowanie do zbiorników
………………………………………………………………………………………….…………………………….
(podać podstawę dysponowania osobą, np. własność, udostępnienie przez podmiot trzeci)
………………………………………………..
podpis Wykonawcy
(czytelny lub np. z pieczęcią imienną)
Wykaz można powielać w zależności od potrzeb
* zaznaczyć właściwą pozycję, np. przekreślając kwadrat przy wybranej pozycji
Wzór umowy
Umowa nr ………………
W dniu ...................... 2017 r. w Wielgiem, pomiędzy:
Gminą Wielgie reprezentowaną przez Dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych w Wielgiem, ul. Szkolna 5, 87-603 Wielgie,
NIP 466 032 66 61
Zwanym dalej w umowie „Zamawiającym”,
po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, oznaczenie sprawy: ZPO.359197-2016
reprezentowany przez:
Dorotę Pączek - Bazela – Dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych w Wielgiem,
przy kontrasygnacie Anety Przyborowskiej – Głównej Księgowej ZPO w Wielgiem
a:
............................................................................................................................................
............................................................................................................................................
NIP: ..................................................., REGON: …………………………………….,
reprezentowanym przez:
................................................. – ......................................................,
zwanym dalej w umowie „Wykonawcą”,
łącznie dalej zwanych „Stronami” lub z osobna „Stroną”,
została zawarta Umowa o następującej treści:
§ 1
Przedmiot umowy
1) DIN Plus
3.1. ZPO w Wielgiem – do 200 ton
1) ilość pelletu opałowego jaka zostanie zakupiona będzie zależała od potrzeb grzewczych, związanych, m.in. z zewnętrzną temperaturą powietrza.
2) Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu zakupienia przez Zamawiającego mniejszych ilości pelletu opałowego.
§ 2
Termin realizacji
Umowa niniejsza będzie obowiązywała od daty zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 01.01.2018r. r. do 31.12.2018 r.
§ 3
Wynagrodzenie
1. Cena jednostkowa netto:.................................. ( słownie złotych: za 1 tonę :.................................................................................. zł.), kwota podatku VAT 23 % wynosi: ........................................... (słownie złotych: …........................................................... zł.) cena jednostkowa brutto:…….................. ( słownie.................................................................... złotych)
2.Rozliczenie będzie następować po dostarczeniu przedmiotu zamówienia i wystawieniu przez Wykonawcę faktury VAT.
3.Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawienia faktury VAT bez podpisu
Zamawiającego.
4. Termin zapłaty wynosi 14 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury.
5. Dopuszcza się faktury częściowe wystawione po każdej dostawie pelletu.
6. Wynagrodzenie Wykonawcy za dostawy częściowe będzie ustalone w wyniku przemnożenia ilości faktycznie dostarczonego pelletu przez cenę jednostkową podaną w umowie.
Zasady realizacji dostaw
i. krótszy niż 1 dzień roboczy;
ii. dłuższy niż 3 dni robocze;
licząc od chwili otrzymania zlecenia przez Wykonawcę.
Ponowny odbiór zostanie dokonany na zasadach określonych w niniejszym paragrafie, a koszt opróżnienia zbiornika/ów z pelletu opałowego o parametrach niezgodnych z określonymi w umowie oraz transport poniesie Wykonawca.
Jeżeli cena jednej tony pelletu opałowego kupionego od innego przedsiębiorcy będzie wyższa niż bieżąca ceny ton pelletu opałowego Wykonawcy, Wykonawca pokryje różnicę w cenie oraz koszt transportu.
§ 5
Sposób zapłaty
1) Gmina Wielgie ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie NIP 466 032 66 61
2) Odbiorca: Zespół Placówek Oświatowych w Wielgiem, ul. Szkolna 5, 87-603 Wielgie ,
§ 6
Osoby odpowiedzialne za realizację postanowień umowy
1) po stronie Zamawiającego:
Dorota Pączek-Bazela, Tel/fax 54 289 71 16, adres poczty elektronicznej: powiel@poczta.fm
2) po stronie Wykonawcy:
………………, tel. …………..……, faks (…) ………….., adres poczty elektronicznej: …………..
§ 7
Kary umowne
1) w przypadku zwłoki w dotrzymaniu terminów, o których mowa w § 4 ust. 1 pkt 3 lit. b oraz § 4 ust. 8, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,4% kwoty brutto określonej w § 3 ust. 1 za każdy dzień zwłoki;
2) w przypadku gdy Wykonawca wypowie umowę lub odstąpi od jej realizacji z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5 % kwoty brutto określonej w § 3 ust. 1;
3) w przypadku, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, może żądać od Wykonawcy zapłaty kary umownej w wysokości 5% kwoty brutto określonej w § 3 ust. 1.
§ 8
Wypowiedzenie i odstąpienie od umowy
W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie zapłaty z tytułu wykonania części umowy.
1) wystąpią, co najmniej dwa przypadki, określone w § 4 ust. 10, tj. opóźnienia Wykonawcy i dokonaniu zakupu pelletu opałowego przez Zamawiającego od innego podmiotu;
2) wystąpią, co najmniej 2 dostawy pelletu opałowego nie spełniające wymagań jakościowych określonych w umowie;
3) w przypadku gdy wysokość kar umownych określonych w § 8 ust. 1 pkt 1 osiągnie wysokość kary za odstąpienie od umowy określonej w § 8 ust. 1 pkt 2;
4) Wykonawca w rażący sposób zaniedba lub naruszy zobowiązania umowne;
5) wobec Wykonawcy zostanie wszczęte postępowanie likwidacyjne.
§ 9
Zmiany postanowień umowy
Wykonawcy;
niż 60 dni.
§ 10
Siła wyższa
§ 11
Postanowienia końcowe
Załączniki:
1) Załącznik A – Oferta Wykonawcy (Formularz oferty)
2) Załącznik F – Wykaz cystern;
3) Załącznik nr 1 – Zasady napełniania zbiorników pelletu opałowego;
Wykonawca: Zamawiający:
do umowy nr …………….
WYTYCZNE DOTYCZĄCE NAPEŁNIANIA
ZBIORNIKÓW Z PELLETEM
Napełnianie zbiorników pelletem opałowym musi odbywać się według poniższych zasad:
Załącznik H
WYKAZ WYKONANYCH DOSTAW
Oświadczam, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaliśmy lub wykonujemy dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia i wartości .Na potwierdzenie tego faktu zamieszczamy poniższy wykaz dostaw:
L p |
Przedmiot zamówienia
|
Termin realizacji |
Podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane
|
|
Od m/r |
Do m/r |
|||
1
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
.......................................................................
( data, pieczęć i podpis wykonawcy )
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Zespół Placówek Oświatowych w Wielgiem