Projekt „Zaopiekuj się swoją przyszłością”
współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Zał. do Zarządzenia Nr 58/14 z dnia 12.08.2014 r.
Rektora PWSZ we Włocławku
REGULAMIN UCZESTNICTWA I REKRUTACJI
DO PROJEKTU
„Zaopiekuj się swoją przyszłością”
§ 1.
PRZEPISY OGÓLNE
§ 2.
DEFINICJE
Użyte w niniejszym regulaminie określenia oznaczają:
1) Regulamin – Regulamin Projektu „Zaopiekuj się swoją przyszłością””;
2) Projekt – przedsięwzięcie pt. „Zaopiekuj się swoją przyszłością” realizowane przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową we Włocławku/ Akademicką Szkołę Policealną przy Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku;
3) Beneficjent (Realizator) – Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku/Akademicka Szkoła Policealna przy Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku;
4) Beneficjent ostateczny (Uczestnik) - osoba zakwalifikowana do udziału w Projekcie zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie i korzystająca bezpośrednio ze wsparcia w ramach Projektu;
5) Biuro Projektu - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku/Akademicka Szkoła Policealna przy Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku ul. 3 Maja 17 pok. 10, tel. 54 231-60-80; fax. 54 231-43-52;e-mail:biuro.asp@pwsz.wloclawek.pl;
6) Strona internetowa projektu – www.asp.pwsz.wloclawek.pl.
§ 3.
INFORMACJE O PROJEKCIE
1)Nieaktywne zawodowo – absolwenci szkół średnich chcących kontynuować edukację, bezrobotni podnoszący swoje kwalifikacje zawodowe;
2)Aktywne zawodowo – pracujące w sektorze usług opiekuńczych, ale nie posiadające formalnie potwierdzonych kwalifikacji oraz osoby związane z innymi branżami, chcące zmienić zawód.
Wszyscy uczestnicy są zainteresowani z własnej inicjatywy uzupełnieniem lub podwyższeniem kwalifikacji zawodowych, spełniające kryteria uczestnictwa określone w § 4 Regulaminu.
§ 4
WARUNKI UDZIAŁU W PROJEKCIE
Uczestnikiem Projektu może być osoba spełniająca łącznie następujące warunki:
1) z własnej inicjatywy zgłosiła chęć podwyższenia lub uzupełnienia swoich kwalifikacji zawodowych;
2) jest osobą dorosłą (ma ukończone 18 lat);
3) jest osobą pracującą, wykonującą pracę na podstawie umowy przewidzianej w kodeksie pracy lub umowy cywilno-prawnej/ jest osobą nieaktywna zawodową;
4)zamieszkuje na terenie gmin województwa kujawsko-pomorskiego: Baruchowo, Boniewo, Izbica Kujawska, Chrostkowo, Lipno, Wielgie, Dobrzyń nad Wisłą, Dobre, Topólka;
4) posiada co najmniej średnie wykształcenie (dla osób 50+ także wykształcenie wyższe);
5) nie posiada przeciwskazań zdrowotnych do kształcenia w zawodzie opiekun medyczny;
6) osoby w wieku 18-24 lat nie mogą brać udziału w innych formach kształcenia.
§ 5
ZASADY REKRUTACJI
1) Włocławek: ul. 3 Maja 17, pok. 10;
2) Izbica Kujawska: Zespół Szkół im. Jana Kasprowicza, ul. Nowomiejska 5;
3) Wielgie: Zespół Placówek Oświatowych w Wielgiem, ul. Szkolna 5.
1) Podanie o przyjęcie do ASP na kierunek opiekun medyczny;
2) Wstępną deklarację uczestnictwa;
3) Kwestionariusz osobowy;
4) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
5) Oświadczenie o miejscu zamieszkania w jednej z gmin: Baruchowo, Boniewo, Izbica Kujawska, Chrostkowo, Lipno, Wielgie, Dobrzyń nad Wisłą, Dobre, Topólka;
6) W przypadku osób w wieku 18-24 lat oświadczenie o braku uczestnictwa w innych formach kształcenia;
7) Zaświadczenie lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań zdrowotnych do
kształcenia w zawodzie opiekun medyczny;
8) Kserokopię dowodu osobistego;
9) Dyplom/świadectwo potwierdzającego poziom wykształcenia;
10) 3 fotografie legitymacyjne.
1) spełnienie warunków udziału w projekcie określonych w § 4;
2) złożenie w wyznaczonym terminie kompletnych i poprawnie wypełnionych dokumentów rekrutacyjnych;
3) kolejność zgłoszeń, z uwzględnieniem zasady pierwszeństwa dla osiągnięcia założonych we wniosku o dofinansowanie projektu wskaźników dotyczących grupy docelowej.
10. Dokumenty rekrutacyjne, o których mowa w ust. 4 pkt. 1-6 i ust. 9 dostępne będę w Biurze Projektu oraz do pobrania ze strony internetowej projektu.
11. Decyzje komisji rekrutacyjnej są ostateczne.
12. Komisja rekrutacyjna sporządzi listy osób zakwalifikowanych do Projektu oraz listy rezerwowe.
13. Osoby zakwalifikowane do Projektu lub wpisane na listę rezerwową zostaną poinformowane o tym fakcie telefonicznie oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej. Listy osób zakwalifikowanych dostępne będą również w Biurze Projektu.
14. Przydział do grup na zajęcia teoretyczne będzie w miarę możliwości uwzględniał preferowany przez uczestników w deklaracji uczestnictwa miejsce realizacji zajęć.
§ 6
FORMY WSPARCIA W PROJEKCIE
1) 350 godzin zajęć dydaktycznych, w tym:
2) 160 godzin praktyk zawodowych.
§ 7
PRAWA UCZESTNIKÓW PROJEKTU (BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH)
Każdy Uczestnik Projektu ma prawo do:
1) otrzymania materiałów szkoleniowych i innych pomocy dydaktycznych;
2) otrzymania kompletu odzieży ochronnej;
3) ubezpieczenia NNW na rok szkolny 2014/2015;
4) dostęp do fachowej literatury w Bibliotece Uczelnianej;
5) otrzymania legitymacji;
6) otrzymania świadectwa ukończenia Akademickiej Szkoły Zawodowej w zawodzie opiekun medyczny oraz certyfikat uczestnictwa w projekcie;
7) zgłaszania uwag i ocen zajęć, w których uczestniczy.
§ 8
OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW PROJEKTU (BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH)
1) wypełniania ankiet ewaluacyjnych w trakcie trwania Projektu jak i po jego zakończeniu;
2) udzielania informacji dotyczących ich udziału w Projekcie oraz mających na celu monitoring i ocenę skuteczności działań podejmowanych w Projekcie;
3) informowania Realizatora projektu o ewentualnych zmianach istotnych danych osobowych tj. zmiana nazwiska, zmiana dowodu osobistego, adresu zamieszkania, numeru telefonu.
§ 9
REZYGNACJA Z UDZIAŁU W PROJEKCIE
Uczestnik, który został zakwalifikowany do Projektu, może zrezygnować z udziału
w Projekcie bez ponoszenia odpowiedzialności finansowej:
1) bez podawania przyczyny - przed wyznaczonym terminem rozpoczęcia udziału
w Projekcie i podpisaniem umowy – składając pisemną rezygnację w Biurze Projektu;
2) z powodu ważnych zdarzeń losowych lub zawodowych (np. ciężka choroba, zmiana miejsca zamieszkania uniemożliwiająca udział w Projekcie, wyjazd za granicę) - po rozpoczęciu udziału w Projekcie – składając pisemną rezygnację z podaniem przyczyn rezygnacji w Biurze Projektu. Rezygnacja podlega zatwierdzeniu przez Realizatora.
§ 11
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Załączniki:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Zespół Placówek Oświatowych w Wielgiem